Autodesk 3ds Max 2012

Aveti intrebari legate de licentierea produselor prezentate? Contactati-ne la 0724.730.011 sau, prin email, la buysoftware@buysoftware.ro.
Producator: Autodesk

Fie ca doriti sa creati resurse 3D diferentiate pentru jocuri, grafica de emisie uimitoare pentru televizune sau efecte vizuale uluitoare pentru ultimele atractii la box office, Autodesk 3ds Max 2012 ofera cuprinzatoare solutii de modelare 3D integrata, animatie, render si compozitie care va permit sa indepliniti mai bine solicitatiile contradtictorii ale termenelor limita tot mai stranse si asteptarilor tot mai mari ale clientilor pentru calitate. Autodesk 3ds Max ofera o solutie cuprinzatoare cu redare, animatie si modelare 3D integrata pentru dezvoltatorii de jocuri, artistii in efecte vizuale si designerii grafici. Programele Autodesk 3ds Max si Autodesk 3ds Max Design ofera instrumente puternice, modelare 3D integrata, animatie, instrumente de redare si compozitie, care permit artistilor si designerilor de a intensifica productia mult mai rapid. Cele doua versiuni impartasesc tehnologia core si caracteristici, dar ofera experiente diferite si seturi de instrumente specializate pentru dezvoltatori de jocuri, artisti in efecte vizuale si designeri grafici pe deoparte, si arhitecti, designeri, ingineri si specialisti in vizualizare pe de alta.

Logo Autodesk 3ds Max 2012

Autodesk 3ds Max 2012

Preturi Autodesk 3ds Max 2012

RETAIL

Autodesk 3ds Max 2012 RETAIL

128D1-095111-1001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

UPGRADE

Autodesk 3ds Max 2012 UPGRADE from Previous Release Student Version

128D1-095111-7001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 UPGRADE

128D1-095411-4001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Network (NLM)

Autodesk 3ds Max 2012 RETAIL Network Licence Manager

128D1-095211-1001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 RETAIL Network Licence Manager, additional seat

128D1-001251-10A1
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Subscription

Autodesk 3ds Max 2012 Subscription, 1 an

128C1-000110-S001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 Subscription reinnoire, 1 an

128C1-000110-S003
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 Subscription Gold Support, 1 an

12800-000110-S001
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 Subscription Gold Support - reinnoire, 1 an

12800-000110-S002
Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Autodesk 3ds Max 2012 Subscription Gold Support Uplift, 1 an

12800-000110-S003

Uplift reprezinta trecerea de la Commercial Subscription la Gold Support.

Produs indisponibil. Pentru alternative, puteti sa ne contactati la 0724.730.011

Cumpara Autodesk 3ds Max 2012

Autodesk® 3ds Max® 2012 - Dezlantuiti-va creativitatea

Autodesk 3ds Max 2012 ofera seturi de instrumente creative, fluxuri de lucru iterative imbunatatite si un nucleu accelerat grafic care impreuna ajuta la sporirea productivitatii generale.

Fie ca doriti sa creati resurse 3D diferentiate pentru jocuri, grafica de emisie uimitoare pentru televizune sau efecte vizuale uluitoare pentru ultimele atractii la box office, Autodesk 3ds Max 2012 ofera cuprinzatoare solutii de modelare 3D integrata, animatie, render si compozitie care va permit sa indepliniti mai bine solicitatiile contradtictorii ale termenelor limita tot mai stranse si asteptarilor tot mai mari ale clientilor pentru calitate. Autodesk 3ds Max ofera o solutie cuprinzatoare cu redare, animatie si modelare 3D integrata pentru dezvoltatorii de jocuri, artistii in efecte vizuale si designerii grafici. Programele Autodesk 3ds Max si Autodesk 3ds Max Design ofera instrumente puternice, modelare 3D integrata, animatie, instrumente de redare si compozitie, care permit artistilor si designerilor de a intensifica productia mult mai rapid. Cele doua versiuni impartasesc tehnologia core si caracteristici, dar ofera experiente diferite si seturi de instrumente specializate pentru dezvoltatori de jocuri, artisti in efecte vizuale si designeri grafici pe deoparte, si arhitecti, designeri, ingineri si specialisti in vizualizare pe de alta.


XBR - urmatorii pasi
3ds Max 2012 continua cu urmatorii pasi in initiativa Excalibur (XBR) pentru a revitaliza software-ul de la nucleu. Proiectat pentru a oferi imbunatatiri considerabile in performanta si calitate vizuala, noul sistem viewport Nitrous profita de avantajele oferite de statiile de lucru cu placi grafice si procesoare multi-nucleu pentru a oferi un flux de lucru mai fluent si mai responsiv, in timp ce mediul de afisare a calitatii render va ajuta sa luati decizii creative mai bune in contextul rezultatului final. 3ds Max 2012 de asemenea introduce sistemul unificat MassFX de rezolvari ale simularilor si pune la dispozitie primul modul: dinamica corpuri rigide mRigids, ce ofera acces la puterea motorului multi-threaded NVIDIA® PhysX, direct din 3ds Max viewport.

Rendering rafinat
Incorporand unle dintre cele mai recente realizari software inovatoare din industrie, 3ds Max 2012 continua sa atinga noi puncte importante in Rendering Revolution. De exemplu, noua tehnologie integrata de render iray®, de la mental images, va permite sa obtineti rezultate mai predictibile si fotorealiste, fara a va mai face griji cu privire la setarile de render, similar cu o camera ‘point-and-shoot’. Cu noul suport pentru hartile vectoriale de dispersie (Vector Displacement Maps), puteti folosi render-ul mental ray® sau iray penru a interpreta detalii complexe de inalta rezolutie create in Autodesk® Mudbox™ la geometrie cu rezolutie scazuta.

Rezultate mai bune, mai rapid
Fie ca produceti texturi sau harti UV, sau efectuati ultimele retusuri geometriei, 3ds Max 2012 ofera caracteristici noi si imbunatatite - de exemplu, noua librarie de 80 de texturi procedurale Substance, cu parametrii editabili dinamic, sau noua metoda Least Squares Conformal Mapping pentru crearea de harti UVW, ce pastreaza unghiurile locale ale fatetelor mesh pentru a veni in ajutorul prevenirii distorsiunilor texturilor - va ajuta sa creati rezultate de calitate superioara in mai putin timp. Noi fluxuri de lucru de sculptura si pictura va ajuta sa obtineti mai rapid viziunea creativa. Si mai mult, cu noua interoperabilitate dintr-un singur pas cu alte produse din Autodesk® 3ds Max® Entertainment Creation Suites 2012 aveti posibilitatea sa accesati mai usor cele mai bune unelte pentru sarcina curenta.

 

Noi caracteristici cheie in Autodesk 3ds Max 2012
 

Nucleu Nitrous accelerat grafic
Experimentati imbunatatiri considerabile in performanta si calitate vizuala cu noul sistem viewport Nitrous. Nitrous profita de avantajele de statiile de lucru cu placi grafice si procesoare multi-nucleu pentru a va permite sa iterati mai rapid si sa gestionati mari seturi de date. Mediul de afisare render de inalta calitate suporta un numar nelimitat de iluminari, umbre fine, ocluziune ambientala in spatiul afisat, tonemapping si transparenta de o mai buna caltate.

Texturi procedurale Substance
Obtineti o varietate bogata de infatisari cu o libratire de 80 de texturi procedurale Substance. Aceste texturi dinamice, independente de rezolutie, pot fi exportate catre anumite motoare de jocuri prin intermediul ofertei middleware Substance Air (disponibila separat de Allegorithmic SAS) sau pot fi convertite la bitmap pentru render.

Dinamica corpuri rigide mRigids
Creati simulari statice, dinamice si kinematic rigid-body mai atragatoare, direct din viewport-ul 3ds Max. Primul modul al noului sistem unificat MassFX de rezolvare a simularilor, mRigids profita de avantajele motorului multi-threaded NVIDIA® PhysX® pentru a va permite sa creati rapid o gama larga de simulari dinamce ultra-realiste sau sa plasati aleator geometrie intr-o scena.

Renderer iray
Crearea de imagini realiste este mai usoara cu 3ds Max, folosind noua tehnologie renderer iray® de la mental images. iray va permite sa va configurati scena utilizand materiale si iluminari din lumea reala. Doar apasati ‘render’ pentru a obtine un rezultat mai predictibil si mai fotorealist fara a va face griji pentru setarile de render.

Interoperabilitate suite intr-un singur pas
Profitati de avantajul seturilor de instrumente specializate din Autodesk® 3ds Max® Entertainment Creation Suites 2012, cu noua interoperabilitate suite intr-un singur pas dintre 3ds Max si Mudbox 2012, Autodesk® MotionBuilder® 2012 si Interactive Creation Environment (ICE) al Autodesk® Softimage® 2012.

UVW Unwrapping imbunatatit
Creati harti UVW mai bune in mai putin timp cu noua metoda Least Squares Conformal Mapping (LSCM), imbunatatiri pentru instrumentele existente si mai multe fluxuri de lucru eficientizate. Atribuita unui nouinstrument ‘Peel’, noua metoda produce unwrapped UVWs din straturi extrase cu un singur clic.
Suport pentru harta vectoriala de dispersie (Vector Displacement Map)
Cu noul suport pentru Vector Displacement Maps (VDMs) din 3ds Max, aveti posibilitatea sa utilizati mental ray® pe tehnologia de render iray pentru a interpreta detalii complexe de inalta rezolutie create in Mudbox 2012 sau alte aplicatii la geometrie cu rezolutie scazuta. Hartile vectoriale de dispersie pot reprezenta dispersii directionale care nu respecta in tocmai normalul.

Imbunatatiti pentru sculptura si pictura
Bucurati-va de un control mai mare asupra miscarilor de pensula si efectele cauzate de acestea asupra geometriei, multumita noilor fluxuri de lucru de sculptura si pictura. Cateva mentiuni: o noua pensula Conform ghideaza geometria spre alta suprafatal; noua pensula Transform va permite sa glisati vectorii pe langa suprafetele tinta; iar miscarile de pensula Paint Deform pot si acum constranse la o splina pentru uz ca o rigla sau ghidaj.

Render stilistic
Utilizati o varietate de efecte non-fotorealiste (NPR) ce ajuta la simularea stilurilor artistice (cum ar fi creion de grafit sau cerneala acrilica), cu noua abilitate de a interpreta imagini stilizate in viewport si cu renderer-ul Quicksilver.

Efecte ProOptimizer
Acum puteti optimiza modele mai rapid, mai eficient si cu rezultate mai bune, utilizand caracteristica imbunatatita ProOptimizer. Aceasta ofera interpolare normala si UV, cu posibilitatea de a mentine normalele de inalta rezolutie pe rezultatele de rezolutie redusa.

Autodesk 3ds Max Entertainment Creation Suites 2012
Suitele de creatie 3ds Max Entertainment 2012 ofera tehnologie puternica de modelare 3D si animatie intr-o alegere de suite software la o economie de cost semnificativa. Suita Standard include 3ds Max cu MotionBuilder - software de animatie a caracterelor in timp real si Mudbox - software de sculptura digitala si pictura 3D. Cu optiunea Premium, obtineti acces aditional la setul de unelte inovative din Autodesk Softimage. Pentru a afla mai multe, vizitati www.autodesk.co.uk/entertainmentcreationsuites.

 

3ds Max pentru Jocuri

Autodesk 3ds Max este un pahet puternic, fiabil si accesibil pentru modelare 3D, animatie, render si compozitie. Este, de asemenea, favorit printre animatorii de personaje si artistii de jocuri. 3ds Max ofera:

 

3ds Max pentru Film

Autodesk 3ds Max ofera compatibilitate sporita si acces direct din pachet pentru o gama larga de functionalitati 3D pentru artistii digitali ce lucraza la efecte pentru filme.

 

3ds Max pentru Televiziune

Autodesk 3ds Max ofera direct din pachet capabilitati 3D pentru a emite grafica, continut in forma scurta si proiecte episodice pentru televiziuni.




Cerinte sistem

3ds Max 2012 pe 32-biti pentru Windows

Sistem de operare: Microsoft® Windows® 7 Professional, Microsoft® Windows Vista® Business (SP2 sau mai recent) sau Microsoft® Windows® XP Professional (SP3 sau mai recent)

Pentru sarcini generale de animatie si render (de obicei cu mai putin de 1,000 obiecte sau 100,000 poligoane):


3ds Max 2012 pe 64-biti pentru Windows

Sistem de operare: Microsoft® Windows® 7 Professional x64, Microsoft® Windows Vista® Business x64 (SP2 sau mai recent) sau Microsoft® Windows® XP Professional x64 (SP3 sau mai recent)

Pentru sarcini generale de animatie si render (de obicei cu mai putin de 1,000 obiecte sau 100,000 poligoane):

Pentru scene mari si seturi de date complexe (de obicei mai mult de 1,000 obiecte sau 100,000 poligoane)


3ds Max 2012 pe 64-biti pentru Macintosh

Boot Camp
Puteti sa instalati Autodesk 3ds 2012 pe un computer Mac pe o partitie Windows. Sistemul trebuie sa utilizeze aplicatia Boot Camp® pentru a avea posibilitatea sa gestionati configuratia cu sistem de operare dual si pentru a indeplinii cerintele de sistem minime.

Virtualizare Mac pe Parallels Desktop
Autodesk 3ds Max poate fi folosit pe Mac via Parallels Desktop® fara a fi nevoie sa intrati direct in sitemul de operare Windows, astfel este usor sa schimbati intre platforme. Sistemul trebuie sa intruneasca urmatoarele cerinte:

software

Categorii software