Diverse

Aveti intrebari legate de licentierea produselor prezentate? Contactati-ne la 0724.730.011 sau, prin email, la buysoftware@buysoftware.ro.

Preturi Diverse

Adobe Captivate 9
Creeaza orice fel de eLearning de la cap la coada. Pentru orice dispozitiv. Cu noul Adobe Captivate 9, du-te perfect de la design-ul de schita la cel de eLearning receptiv. Experimenteaza cele 25,000 active exclusive pentru a-ti îmbogăți conținutul. Creați cursuri uimitoare care se execută perfect pe desktop și mobile.
4 versiuni, intre 136 si 5974 RON.
Adobe Director 12
Ce este Adobe Director 12? Software-ul Adobe® Director® 12 și Adobe Shockwave® Player va ajuta sa creați și să publicati jocuri convingătoare interactive și cursuri de eLearning pentru web, dispozitive iOS, desktop-uri Mac și Windows®, DVD-uri și CD-uri. Integrează practic orice format major de fișier, inclusiv FLV, swf și conținut 3D nativ.
3 versiuni, intre 136 si 5431 RON.
Adobe FrameMaker 2015
Creati cu ușurință conținutul tehnic bidirecțional și publicați pe mai multe dispozitive mobile. Adobe FrameMaker (editia 2015) este o soluție completă pentru conținutul tehnic bidirecțional. Publicati nativ pe mai multe canale, dispozitive mobile și formate și editati cu suport XML / DITA, cel mai bun din clasa sa. Colaborează perfect cu experții și gestionati conținutului utilizând integrarea cu liderul CMS-urilor.
13 versiuni, intre 136 si 81535 RON.
Adobe Media Server Professional
Ce este Adobe Media Server Professional? Software-ul Adobe® Media Server 5 Professional, atunci când este combinat cu Adobe Access 4, fluxuri protejate, conținut la nivel de studio, folosind un singur flux de lucru de management al drepturilor digitale (DRM) peste desktop-uri, televizoare conectate, tablete și smartphone-uri, inclusiv dispozitive iOS și Android. Tinteste audiente largi, îmbunătățeste calitatea, și reduce costurile cu un flux de lucru simplu.
3 versiuni, intre 136 si 25870 RON.
Adobe Media Server Standard
Ce este Adobe Media Server Standard? Adobe® Media Server 5 Standard vă permite să ajungeti la o audienta video de pe dispozitive Adobe Flash® Player compatibile și iOS. Nou la cerere si livrarea HTTP directa, simplifică fluxul de lucru de publicare și ajuta sa începeti rapid.
3 versiuni, intre 136 si 5702 RON.
Adobe Presenter 11
Activați invatarea la cerere cu Adobe Presenter 11. Transforma-ti slide-urile PowerPoint în eLearning interactiv cu active și teste uimitoare. Publicare in HTML5 pentru a oferi cursuri pentru desktop-uri și tablete. Urmariti performanțele elevilor cu integrare a conducatorului in LMS-uri.
8 versiuni, intre 136 si 2713 RON.
Adobe Professional Support
10 versiuni, intre 788 si 26082 RON.
Adobe RoboHelp 2015
Livreaza conținut personalizat pe mai multe platforme și dispozitive mobile. Adobe RoboHelp (versiunea 2015) vă împuternicește sa oferiti ajutor și conținut de politica pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme. Publica conținut ca aplicații mobile, sau în HTML5, EPUB3, KF8 și MOBI. Ajuta utilizatorii să găsească conținut relevant mai rapid, cu filtre de conținut dinamic. Lucrati mai productiv cu un ribon UI.
5 versiuni, intre 136 si 5431 RON.
Adobe RoboHelp Server 9
Ce este Adobe RoboHelp Server 9? Software-ul Adobe® RoboHelp® Server 9 extinde capacitățile de gestionare și de urmărire a software-ului Adobe RoboHelp 11. Construieste automat mai multe secțiuni ale unui proiect, și apoi le publica ca un sistem unificat de informare online. Gestioneaza drepturile utilizatorilor și de securitate, și profita de o desfășurare simplificata și configurație a conținutului. Urmăriti și analizati modelele de navigație de date și a cererilor de căutare repetate pentru a optimiza conținutul de ajutor și de a permite căutări puternice bazate pe o gamă largă de variabile.
5 versiuni, intre 136 si 10867 RON.
Adobe Support Captivate
Adobe Support Captivate - Cu noul Adobe Captivate 9, du-te perfect de la design-ul de schita la cel de eLearning receptiv. Experimenteaza cele 25,000 active exclusive pentru a-ti îmbogăți conținutul. Creați cursuri uimitoare care se execută perfect pe desktop și mobile.
4 versiuni, intre 299 si 598 RON.
Adobe Support Director
Adobe® Director® va ajuta sa creați și să publicati jocuri convingătoare interactive și cursuri de eLearning pentru web, dispozitive iOS, desktop-uri Mac și Windows®, DVD-uri și CD-uri. Integrează practic orice format major de fișier, inclusiv FLV, swf și conținut 3D nativ.
4 versiuni, intre 272 si 544 RON.
Adobe Support Media Server Standard & Professional
Adobe Support Media Server - Media Server 5 Standard vă permite să ajungeti la o audienta video de pe dispozitive Adobe Flash® Player compatibile și iOS. Media Server 5 Professional, atunci când este combinat cu Adobe Access 4, fluxuri protejate, conținut la nivel de studio, folosind un singur flux de lucru de management al drepturilor digitale (DRM) peste desktop-uri, televizoare conectate, tablete și smartphone-uri, inclusiv dispozitive iOS și Android.
8 versiuni, intre 288 si 2588 RON.
Adobe Support Presenter
Adobe Support Presenter - Transforma-ti slide-urile PowerPoint în eLearning interactiv cu active și teste uimitoare. Publicare in HTML5 pentru a oferi cursuri pentru desktop-uri și tablete. Urmariti performanțele elevilor cu integrare a conducatorului in LMS-uri.
4 versiuni, intre 136 si 272 RON.
Adobe Support RoboHelp
Adobe Support RoboHelp - Livreaza conținut personalizat pe mai multe platforme și dispozitive mobile. Adobe RoboHelp vă împuternicește sa oferiti ajutor și conținut de politica pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme.
8 versiuni, intre 272 si 1087 RON.
Adobe Support Technical Communication Suite
Adobe Support Technical Communication Suite - Suita este un set de instrumente indispensabil pentru dezvoltatorii de conținut. Licentiere continut XML/DITA cu ușurință, crearea unor module de training și prezentări video, colaborează perfect cu experți și revizori, și livrare de experiențe de conținut dinamic pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme.
4 versiuni, intre 462 si 924 RON.
Adobe Technical Communication Suite 2015
Livreaza conținut captivant, pentru audienta globala, pe mai multe platforme și dispozitive mobile. Adobe Communication Technical Suite (editia 2015) este un set de instrumente indispensabil pentru dezvoltatorii de conținut. Licentiere continut XML/DITA cu ușurință, crearea unor module de training și prezentări video, colaborează perfect cu experți și revizori, și livrare de experiențe de conținut dinamic pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme.
8 versiuni, intre 136 si 9236 RON.
Microsoft Identity Manager
Cu Microsoft Identity Manager simplifică managementul ciclului de viață a identității cu fluxuri de lucru automate, regulile de afaceri și integrarea usoara cu platforme eterogene din întreaga centrul de date și cloud. Identitate automată și aprovizionarea de grup pe baza de politici de afaceri si implementarea fluxului de lucru asigurat printr-o singura interfata. Extinde MIM pentru a sprijini noi scenarii prin mediile de dezvoltare Visual Studio și .NET.
8 versiuni, intre 67 si 148339 RON.
Microsoft Identity Manager 2016
Cu Microsoft Identity Manager 2016 - Identitate si management. Sincronizeaza identități între directoare, baze de date și aplicații. Self-service password, de grup și de gestionare a certificatului. Sporeste securitatea admin cu politicile, acces privilegiat și rolurile. Contracareaza furtul de identitate cu Microsoft Identity Manager (MIM)
4 versiuni, intre 107 si 98893 RON.
Microsoft OneDrive for Business
Microsoft OneDrive for Business - Un loc pentru orice din viata ta de lucru. Salvați fișierele de lucru in OneDrive for Business astfel încât să fie întotdeauna cu dvs. Stocati sigur toate fișierele și împărtășiți-le cu colegii. Fiecare utilizator primește 1 TB de stocare. Sincronizati-va fișiere pe mai multe dispozitive și accesați-le de oriunde, chiar și atunci când sunteți offline. Găsiti fișierele de care aveți nevoie în câteva secunde cu căutare simplă. Sau utilizați Office Delve pentru a descoperi un nou conținut relevant.
2 versiuni, intre 277 si 424 RON.
Microsoft Power BI
Power BI transformă datele companiei dvs. în imagini bogate pentru tine pentru a colecta și organiza astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important. Fi la curent, identifica tendințele așa cum se întâmplă și împinge afacerea mai departe.
Pret: 520 RON
Microsoft Skype for Business Server
Sporeste instalările Windows cu Skype. Skype este pentru a face lucruri împreună, ori de câte ori oamenii sunt în afară. Text-ul, vocea si video-ul Skype il face mai simplu pentru ca oamenii sa împărtășeasca experiențele cu cei care contează pentru ei, oriunde s-ar afla.
28 versiuni, intre 97 si 29543 RON.
Microsoft Skype for Business
Microsoft Skype for Business pe toate dispozitivele: conectati-va cu echipa dvs. oriunde folosind aplicațiile noastre mobile pentru Windows, iOS și Android TM, sau aduceti participanții la distanță în spații de întâlnire de toate dimensiunile, cu Skype for Business Room Systems and Surface Hub. Soluție completa pentru intalniri: lucreaza ca tine avand tot într-o singură cameră, chiar și atunci când nu esti. De la sesiunile in echipa de colaborare la transmisiile pe scara larga sau apelarea într-o conferință folosind un telefon, Skype for Business este conceput pentru toate nevoile necesare unei întâlniri. Modern Voice cu Cloud PBX: face, primeste și transfera apeluri de afaceri la birou, acasă, sau pe drum cu ajutorul telefonului, PC-ului, și mobilului. Crește agilitatea și consolideaza managementul cu serviciile de voce în Office 365.
8 versiuni, intre 111 si 424 RON.
Microsoft Social Engagement
Microsoft Social Listening este un serviciu puternic in care organizația ta poate utiliza pentru a monitoriza canalele media sociale precum Facebook și Twitter. Utilizeaza Microsoft Social Listening pentru a urmări produsele, mărcile, concurenții și campaniile la nivel global și în timp real pentru a obține o adevărată înțelegere a clienților dvs. și a afacerii in cadrul rețelei sociale. Socialul a schimbat modul în care oamenii se angajeaza și comunica. Clienții de azi sunt mai informați și isi obțin informațiile în moduri noi și din surse noi. Deciziile sunt influențate de discuții online și de evaluari ale clienților. In fapt, 75% dintre clienții B2B sunt mai degraba pentru a utiliza social media pentru a influența deciziile lor de cumpărare, iar clienții sunt peste 60% din drum prin ciclul de vânzări înainte ca acestia să vă contacteze. Cele mai multe dintre instrumentele sociale de azi de ascultare, cu toate acestea, sunt atât de complexe și costisitoare, incat sunt disponibile numai cateva de elita - ceea ce înseamnă că informațiile relevante rareori ajung la linia frontului de cei care au nevoie.
Pret: 5107 RON
Microsoft System Center
Solutiile System Center ajuta să gestionați mediile IT fizice si virtuale in centrele de date, computere client, și dispozitive. Folosind aceste solutii de management integrate și automatizate, puteti fi un furnizor de servicii mai productiv pentru afacerile dvs. System Center surprinde si reuneste cunoștințe despre sisteme, politici, procese și cele mai bune practici, astfel încât să puteți optimiza infrastructura pentru a reduce costurile, pentru a îmbunătăți disponibilitatea aplicatiei, și de a spori furnizarea de servicii.
8 versiuni, intre 2336 si 19488 RON.
Microsoft Windows Intune
Simplifica gestionarea aplicațiilor și a dispozitivelor. Microsoft Intune oferă management pentru dispozitive mobile, managementul aplicatiilor mobile, precum și capacitățile de gestionare a PC-ului din cloud. Utilizand Intune, organizațiile pot oferi angajaților săi, cu acces la aplicațiile companiei, date, și resurse practic de oriunde de pe aproape orice dispozitiv, ajutând în același timp să păstreze sigure informațiile companiei.
2 versiuni, intre 221 si 332 RON.
Microsoft Enterprise Mobility Suite
Microsoft Enterprise Mobility=Identity + Mobile Management + Security. Păstrați-vă angajații productiv în aplicațiile și dispozitivele lor preferate - și datele companiei protejate cu soluții enterprise mobility de la Microsoft.
2 versiuni, intre 308 si 472 RON.
Adobe Support FrameMaker
Adobe Support FrameMaker - soluție completă pentru conținutul tehnic bidirecțional. Publicati nativ pe mai multe canale, dispozitive mobile și formate și editati cu suport XML / DITA, cel mai bun din clasa sa. Colaborează perfect cu experții și gestionati conținutului utilizând integrarea cu liderul CMS-urilor.
16 versiuni, intre 109 si 8154 RON.
Microsoft System Center Client Management Suite
Microsoft System Center joacă un rol central în viziunea Microsoft pentru a ajuta beneficiul organizațiilor IT prin auto-gestionare, sisteme dinamice. Solutiile System Center capteaza și reunesc cunostinte despre infrastructura, politici, procese, și cele mai bune practici, astfel incat personalul IT sa poata construi sisteme de gestionat și operatiuni automatizate, în scopul de a reduce costuri, de a îmbunătăți disponibilitatea de aplicare, și de a spori furnizarea de servicii. Solutiile System Center sunt reglate pentru a simplifica gestionarea sistemelor și aplicațiilor care compania le are deja implementate, inclusiv Microsoft SQL Server, Microsoft Exchange Server, sistemul Microsoft Office, Microsoft .NET Framework. În plus, soluțiile System Center interacționeaza cu terte instrumente de management, astfel încât să puteti profita din plin de investițiile existente și de a construi pe fundația System Center cu încredere. Soluțiile System Center furnizează fiabilitate, scalabilitate, și securitatea necesara pentru a gestiona cele mai critice sisteme IT, aplicații și servicii.
8 versiuni, intre 217 si 807 RON.
Microsoft System Center Essentials 2010
System Center Essentials 2010 este o soluție de management creata pentru un administrator de sistem IT într-o organizație de tip mijlociu (până la 50 de servere și 500 de clienți). Folosind design-ul Essentials 2010 single console, administratorii IT de sistem pot securiza cu ușurință, actualiza, monitoriza și urmări întregul lor mediu IT. În plus, Essentials 2010 include multe rapoarte predefinite care afișează diferite tipuri de informații și de pachete de gestionare preîncărcate pentru a ajuta la monitorizarea componentelor comune ale sistemului de operare, servicii și aplicații. Essentials 2010 vă permite să gestionati centralizat servere bazate pe Windows și alte computere și dispozitive de rețea în organizația dvs.
2 versiuni, intre 121 si 644 RON.
Microsoft System Center Configuration Manager Client
Microsoft System Center Configuration Manager (anterior Systems Management Server) oferă un management bazate pe cunoaștere pentru infrastructurile IT dinamice de astăzi. Capacitățile sale puternice vă permit să evaluati, implementati și actualizati clientii dvs., servere, și dispozitive mobile în sistemele informatice în mediile fizice, virtuale, distribuite, si mobile. Construit pe tehnologii cheie Microsoft, cum ar fi Microsoft Windows Server Update Services (WSUS), Windows Server Active Directory, și Windows architecture, System Center Configuration Manager va îmbunătățește perspectiva si controleaza asupra infrastructurii IT. Cu Configuration Manager organizațiile pot asigura că sistemele IT sunt conforme cu starile de configurație dorite pentru a îmbunătăți disponibilitatea sistemelor, securitatea și performanța la nivel de rețea.
8 versiuni, intre 124 si 451 RON.
Microsoft Skype for Business Server 2015
Lync este acum Skype for Business, o platformă de comunicare și colaborare care reunește o experiență inspirată de Skype cu securitate enterprise, respectare și controlul Lync. Skype for Business oferă caracteristici, inclusiv prezența, IM, voce și apeluri video, precum și întâlniri online. Skype for Business oferă o nouă experiență de client, o noua versiune de server, și actualizări la serviciul în Office 365. Dacă utilizatorii din organizația dvs. sunt deja familiarizați cu Skype, ei vor aprecia puterea și simplitatea Skype for Business în cazul în care este ușor de găsit și conectat cu co-lucrătorii. Dacă utilizatorii din organizație vin la Skype for Business din Lync, vor recunoaște toate caracteristicile pe care le folosesc deja, dar într-o nouă interfață proaspătă, cu comenzi simplificate și noi completări. În plus față de noua experiență de client, Skype for Business Server 2015 oferă mai multe caracteristici noi pentru a îmbunătăți manevrabilitatea serverelor și soluțiile hibride.
14 versiuni, intre 179 si 19695 RON.
Microsoft Skype for Business 2016
În centrul unei echipe este o foarte buna comunicare. Conectați echipele cu experiența pe care o iubesc, în aplicațiile Office pe care le utilizează în fiecare zi. Acum, cu Skype for Business vă puteți simplifica infrastructura cu o singură platformă pentru apelare, conferința, video și partajare.
2 versiuni, intre 178 si 181 RON.
Adobe Director 11.5
Explorati noi dimensiuni cu ajutorul crearii bogate de multimedia. Adobe Director 11.5 si Adobe Shockwave Player va ajuta sa creati si sa publicati jocuri, demo-uri, prototipuri, simulari si cursuri eLearning interactive si convingatoare pentru web, Mac si Windows, DVD-uri si CD-uri. Integrati virtual orice format de fisier important, inclusiv continut nativ FLV si 3D, pentru cea mai mare intoarcere a creativitatii dvs.
2 versiuni la 136 RON.
Adobe Font Folio 11.1
Solutia OpenType pentru profesionalisti creativi. Adobe FontFolio 11 este o colectie a peste 2300 de fonturi de la Adobe Type Library in format OpenType, care ofera suport imbunatatit lingvistic, caracteristici avansate de tipografie, si o adevarata compatibilitate pe cuprinsul mai multor platforme. Utilizati FontFolio 11 pentru a extinde optiunile dvs de design in orice mediu – inclusiv documentele pentru imprimare, web, video si electronice.
19 versiuni, intre 136 si 53811 RON.
Adobe FrameMaker 8 & 10
Adobe FrameMaker 10 este o solutie de creare si publicare bazata pe template-uri pentru continut nestructurat, structurat si XML/DITA. Creati cu usurinta continut cu o interfata imbunatatita si instrumente care indeplinesc standardele
4 versiuni, intre 2713 si 13585 RON.
Ovation
Imbunatatiti prezentarile dvs PowerPoint. Ovation transforma slide-uri PowerPoint plictisitoare in experiente vizuale uimitoare in cateva secunde. Teme senzationale numite PowerLooks adauga miscare subtila, text de inalta rezolutie, si tranzitii dinamice in stilul celor TV, slide-urilor PowerPoint simple. Ovation de asemenea ofera instrumente de prezentare incorporate care va ajuta sa livrati un mesaj superior.
Epuizat
Microsoft Exchange Server 2010
Microsoft Exchange Server 2010 va permite sa atingeti noi niveluri de fiabilitate si performanta, prin caracteristici ce simplifica administrarea dvs., ajuta la protejarea comunicarilor dvs., si incanta utilizatorii dvs. prin indeplinirea cerintelor acestora pentru o mai mare mobilitate. Microsoft Exchange, piatra de temelie a Microsoft solutie de comunicatii unificate, a fost mult timp alegerea organizatiilor, pentru a permite colaborare si productivitate in randul utilizatorilor sai. Cea mai recenta versiune de Exchange va poate ajuta sa obtineti rezultate mai bune in afaceri in timp ce exista controlul costurilor de implementare, administrare, si de conformitate. Exchange ofera cea mai larga gama de optiuni de implementare, protectie integrata impotriva scurgerilor de informatii, si capabilitati avansate de conformitate, care se combina pentru a forma cea mai buna solutie de mesagerie si colaborare disponibila.
3 versiuni, intre 2235 si 6678 RON.
  

Producatori Diverse

MicrosoftAdobe
software

Categorii software