Office

Aveti intrebari legate de licentierea produselor prezentate? Contactati-ne la 0724.730.011 sau, prin email, la buysoftware@buysoftware.ro.
Aceste pachete mai sunt cunoscute si sub denumirea Office Productivity Software (Software pentru productivitate la birou), Business Application Suites (serii de aplicatii pentru afaceri) and Businessware (software pentru afaceri).

Preturi Office

ABBYY Business Card Reader
ABBYY Business Card Reader pentru Windows captează automat textul de la cărți de vizită și îl convertește în date pentru export direct către baza de date de contact. Eliminând nevoia de introducere manuală a datelor, economisind timp și permițându-vă să editați informațiile din cărți de vizită mai repede decât oricând. Și nu este nevoie de a cumpăra hardware nou, odată ce aplicația funcționează cu aproape orice dispozitiv de scanare.
3 versiuni, intre 65 si 114 RON.
ABBYY FineReader 12
ABBYY FineReader 12 este un software de recunoaștere optică a caracterelor (OCR), ce oferă precizie de neegalat în recunoaștere a textului și capabilități de conversie, practic eliminând rescrierea și reformatarea de documente. Utilizarea intuitivă și sarcinile automate cu un singur clic vă permit să faceți mai mult în mai puține etape. Până la 190 de limbi sunt acceptate pentru recunoaștere a textului - mai mult decât orice alt software OCR pe această piață.
28 versiuni, intre 299 si 1359 RON.
ABBYY PDF Transformer+
PDF Transformer+ oferă tot ce aveți nevoie pentru munca de zi cu zi cu fișiere PDF. Fie că doriți să modificați sau să adăugați un comentariu, adăugați protecție cu parolă, partajați PDF-uri, a crea, converti, sau pur și simplu să citiți PDF-uri, PDF Transformer vă permite să-l utilizați cu ușurință. Acest software versatil PDF combină o interfață intuitivă și instrumente de colaborare cu tehnologia ABBYY’s Optical Character Recognition (OCR) și tehnologia Adobe® PDF Library asigurându-vă că se poate lucra cu ușurință cu orice tip de PDF.
26 versiuni, intre 87 si 913 RON.
Adobe Acrobat Pro DC
Lustruit și profesional. Asta e impresia ce o veti avea - și munca pe care o veti livra - atunci când utilizați Adobe Acrobat Pro DC cu servicii Adobe Document Cloud pentru a pregăti și partaja documentele companiei dvs. Obtineti solutia completa pentru lucrul cu documente PDF la birou, și pentru a folosi serviciile Document Cloud pentru a realiza mai mult atunci când sunteți in miscare. De la Adobe, liderul în documente digitale securizate de peste 20 de ani.
8 versiuni, intre 76 si 2582 RON.
Adobe Support Acrobat Professional
Adobe Acrobat este un editor și convertor PDF popular dezvoltat de Adobe. Cu acest software, nu numai ca veti fi capabil de a modifica stilul sau de a schimba formatul PDF-urilor, dar de a crea si noi documente PDF. Adobe Acrobat poate genera un PDF din orice document creat într-un program cu capacitatea de a imprima, cum ar fi suita Microsoft Office (Word, Excel și PowerPoint), pur și simplu prin selectarea Acrobat ca imprimantă. În mod similar, se poate crea un PDF din documentele scanate sau din pagini HTML. Ceea ce fac capabilitățile de creație interesante este posibilitatea de a crea PDF-uri interactive prin adăugarea de audio sau video,; și asigurand documentele de îndeplinirea standardelor de accesibilitate pentru utilizatorii cu handicap.
6 versiuni, intre 130 si 261 RON.
Adobe Support Acrobat Standard
Adobe Acrobat este un editor și convertor PDF popular dezvoltat de Adobe. Cu acest software, nu numai ca veti fi capabil de a modifica stilul sau de a schimba formatul PDF-urilor, dar de a crea si noi documente PDF. Adobe Acrobat poate genera un PDF din orice document creat într-un program cu capacitatea de a imprima, cum ar fi suita Microsoft Office (Word, Excel și PowerPoint), pur și simplu prin selectarea Acrobat ca imprimantă. În mod similar, se poate crea un PDF din documentele scanate sau din pagini HTML. Ceea ce fac capabilitățile de creație interesante este posibilitatea de a crea PDF-uri interactive prin adăugarea de audio sau video,; și asigurand documentele de îndeplinirea standardelor de accesibilitate pentru utilizatorii cu handicap.
9 versiuni, intre 82 si 380520 RON.
Adobe Acrobat Standard DC
Noul Adobe Acrobat Standard DC cu servicii Adobe Document Cloud este solutia de încredere PDF de fluxul de lucru in zilele de azi ale mobilului. Software-ul desktop Acrobat este acum combinat cu noua aplicație mobilă Acrobat DC și serviciile Document Cloud ce vă ajută să satisfaceti cererea utilizatorului final pentru soluții mobile, lăsați echipele sa construiasca documente de fluxuri de lucru mai inteligente, și sa contribuie la asigurarea securității documentelor pe mai multe dispozitive. De la Adobe, liderul în documente digitale securizate de peste 20 de ani.
7 versiuni, intre 65 si 1604 RON.
Adobe InCopy CC
6 versiuni, intre 98 si 163 RON.
Adobe Presenter 11
Activați invatarea la cerere cu Adobe Presenter 11. Transforma-ti slide-urile PowerPoint în eLearning interactiv cu active și teste uimitoare. Publicare in HTML5 pentru a oferi cursuri pentru desktop-uri și tablete. Urmariti performanțele elevilor cu integrare a conducatorului in LMS-uri.
8 versiuni, intre 136 si 2713 RON.
Adobe RoboHelp 2015
Livreaza conținut personalizat pe mai multe platforme și dispozitive mobile. Adobe RoboHelp (versiunea 2015) vă împuternicește sa oferiti ajutor și conținut de politica pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme. Publica conținut ca aplicații mobile, sau în HTML5, EPUB3, KF8 și MOBI. Ajuta utilizatorii să găsească conținut relevant mai rapid, cu filtre de conținut dinamic. Lucrati mai productiv cu un ribon UI.
5 versiuni, intre 136 si 5431 RON.
Adobe RoboHelp Server 9
Ce este Adobe RoboHelp Server 9? Software-ul Adobe® RoboHelp® Server 9 extinde capacitățile de gestionare și de urmărire a software-ului Adobe RoboHelp 11. Construieste automat mai multe secțiuni ale unui proiect, și apoi le publica ca un sistem unificat de informare online. Gestioneaza drepturile utilizatorilor și de securitate, și profita de o desfășurare simplificata și configurație a conținutului. Urmăriti și analizati modelele de navigație de date și a cererilor de căutare repetate pentru a optimiza conținutul de ajutor și de a permite căutări puternice bazate pe o gamă largă de variabile.
5 versiuni, intre 136 si 10867 RON.
Adobe Support Presenter
Adobe Support Presenter - Transforma-ti slide-urile PowerPoint în eLearning interactiv cu active și teste uimitoare. Publicare in HTML5 pentru a oferi cursuri pentru desktop-uri și tablete. Urmariti performanțele elevilor cu integrare a conducatorului in LMS-uri.
4 versiuni, intre 136 si 272 RON.
Adobe Support RoboHelp
Adobe Support RoboHelp - Livreaza conținut personalizat pe mai multe platforme și dispozitive mobile. Adobe RoboHelp vă împuternicește sa oferiti ajutor și conținut de politica pe mai multe dispozitive mobile, formate si platforme.
8 versiuni, intre 272 si 1087 RON.
Corel WordPerfect Office X7
4 versiuni, intre 138 si 2031 RON.
Microsoft Office
Microsoft Office este ultimul pachet de software care furnizează cele mai importante aplicații pentru afacerile de astăzi. Aceste aplicații sunt integrate, astfel încât toate barele de instrumente sunt la fel, cheile de comandă și funcții sunt identice și pot efectua sarcini de la un program la altul. Microsoft Office integrează cu alte aplicații Microsoft de pe desktop-ul tau, folosind aceeași funcționalitate. Acum este mai ușor de a iti face munca, deoarece odată ce cunoști o aplicație, le cunosti pe toate.
8 versiuni, intre 1142 si 4336 RON.
Microsoft Office 2016
Noul Office 2016. Colaborare mai buna. De acasă la serviciu, de pe desktop la web și la dispozitivele utilizate pe parcurs, Office vă oferă instrumentele necesare pentru a finaliza lucrul. Office este modul in care puteti duce la bun sfarsit lucrul.
11 versiuni, intre 599 si 2744 RON.
Microsoft Office 365
Office 365, oricând și oriunde ai nevoie Funcționează oriunde, oricând, pe orice dispozitiv. Office 365 este gata odată cu tine. Office 365 se menține actualizat la zi, astfel încât să ai întotdeauna cele mai recente caracteristici din Word, Excel, PowerPoint, etc.
19 versiuni, intre 23 si 1965 RON.
Microsoft Office 2013
Noul si puternicul Microsoft Office 2013 include capabilitatea touch și funcționalitate avansată cloud. Microsoft Office 2013 vă ajută să eliberați cele mai bune idei, finalizati lucruri și sa rămâneti conectat în mișcare. Setările personalizate călătoresc cu dvs. Conectați-va la contul dvs. și incepeti munca de unde ați rămas.
2 versiuni, intre 329 si 336 RON.
Microsoft Office for Mac
Microsoft Office pentru Mac oferă o suită de programe concepute pentru a vă ajuta să gestionați sarcinile de zi cu zi la birou, acasă, și la școală mai productiv. Acum puteți crea documente profesionale, foi de calcul utile, prezentări convingătoare, și organiza informațiile personale fără probleme. Construit special pentru sistemul de operare Mac OS X este proiectat pentru a vă ajuta să lucrați mai inteligent, nu mai greu, vă permite să adăugați rapid accente artistice tuturor documentelor de birou, pentru a fi mai compatibile cu programele Windows.
20 versiuni, intre 262 si 3176 RON.
Microsoft Office 2016 pentru Mac
Office, făcut pentru Mac Office 2016 pentru Mac este proiectat de la inceput pentru a profita de cele mai noi caracteristici Mac, inclusiv Retina display, suport vedere ecran complet, chiar și parcurgere pe pasi. Este combinația perfectă a Office-ului ce-l cunoasteti și in care credeti, și a Mac-ului pe care-l iubiti.
14 versiuni, intre 441 si 1992 RON.
Microsoft Office Multi Language Pack 2013
Microsoft Office Multi-Language Pack este aditie la sistemul Microsoft Office. Se adresează nevoilor individuale multi-lingvistice, care creează în mod curent sau editeaza fișiere în diferite limbi, precum și organizațiile care implementează aplicații Microsoft Office în medii în care PC-urile sunt partajate de vorbitori de limbi diferite sau în cazul în care serviciul este furnizat clienților din diferite țări. Office Multi-Language Pack conține mai multe limbi care pot fi instalate pe un PC, permițându-vă să schimbați cu ușurință interfața de utilizator a aplicatiilor (meniuri, casete de dialog, ajutor) a limbii dorite; și de a crea și edita fișiere în alte limbi, utilizând instrumentele integrate, inclusiv dicționar, tezaur, corector ortografic, hyphenator, și corector gramatical / stil.
2 versiuni, intre 517 si 528 RON.
Microsoft Word 2016
Word 2016 pe care l-ați tot așteptat. Creați și partajați documente cu aspect profesional, cu editare state-of-the-art, revizuire și instrumente de partajare. Selectați o frază și cautati informații relevante de pe Web din cadrul Word cu funcția inteligentă Smart Lookup. Invitați alte persoane să editeze același document simultan și folositi comentarii filetate pentru a urmări feedback-ul, transformand iterații în conversații.
2 versiuni, intre 971 si 991 RON.
Microsoft Excel 2016
Vizualizati datele în moduri noi, intuitive cu Microsoft Excel 2016. Diagrame puternice, grafice și comenzi rapide de la tastatură transforma coloane de numere în informații valoroase, astfel încât să puteți lucra mai ușor. Previzualizati diagrame și grafice recomandate pentru a selecta cel mai bun mod de a afișa informațiile. Revizuiti tendințe cu un prognoză de un singur clic. Utilizați bara de căutare Tell Me pentru a cere actiunea modului de a efectua și de a obține rezultatele dorite.
2 versiuni, intre 971 si 991 RON.
Microsoft PowerPoint 2016
Comunica cu incredere prin PowerPoint 2016. Creați, colaborati, și prezentati în mod eficient ideile dvs. în prezentări vizuale convingătoare folosind forme personalizate, animații și ghiduri inteligente. În Presenter View, veti putea vedea notele care însoțesc slide-urile dvs. și sa examinați slide-urile viitoare pe un al doilea ecran. Examinati cu ușurință sau editati prezentările impreuna cu colegii dvs., în timp ce gestionati cu ușurință istoricul versiunilor.
2 versiuni, intre 971 si 991 RON.
Microsoft Outlook 2016
Gestionați e-mail-ul, calendarul și contactele cu Outlook 2016. Outlook vă ajută să va păstrați organizat și pe drumul cel bun. Atașamentele din OneDrive permit mai ușoară partajarea și colaborarea pe documente și calendarele pot fi vizualizate side-by-side pentru o mai bună planificare. Vizualizarea conversației păstrează legaturile dintre mesaje împreună. Puteti chiar vedea toate informatiile cheie de contact într-un singur loc, ceea ce face mai ușor de a gestiona toate comunicațiile într-un singur loc.
2 versiuni, intre 364 si 441 RON.
Microsoft Publisher 2016
Publica ca un profesionist cu Microsoft Publisher 2016. Ușor de a crea, personaliza și partaja o gamă largă de publicații de calitate profesională. Fotografii swap cu un simplu drag & drop, sau adăugati imagini direct din albumele online. Folositi efectele speciale pentru a face publicațiile să iasă în evidență. Alegeti dintr-o serie de piese de pagină, cum ar fi barele laterale și stories, precum și calendare, borders, reclame, și multe altele.
2 versiuni, intre 697 si 712 RON.
Microsoft Access 2016
Aplicații de baze de date ușor de personalizat cu Access 2016. Accesul este acum mult mai mult decât o modalitate de a crea baze de date desktop. Este un instrument ușor de utilizat pentru crearea rapidă a aplicațiilor de baze de date bazate browser care vă ajută să conduceți afacerea. Datele dvs. sunt automat stocate într-o bază de date SQL, deci este mai sigur și scalabil decât oricând, și puteți partaja cu ușurință aplicațiile cu colegii.
2 versiuni, intre 994 si 1015 RON.
Microsoft Project Professional
Microsoft Project Professional este programul de management de proiect Microsoft Office destinat a fi utilizat cu Microsoft Project Server pentru managementul proiectului de întreprindere. Acesta are toate caracteristicile de bază de management de proiect găsite în Microsoft Project Standard, pentru a putea gestiona planurile de proiect, de a comunica stadiul proiectului, precum și informațiile raportului de proiect rapid și eficient. Atunci când este utilizat cu Microsoft Project Server, acesta include, de asemenea capacități de gestionare a resurselor întreprinderii și caracteristici de administrare a portofoliului, cum ar fi raportarea în timp real și instrumente de analiză scenariu. Aceste instrumente permit managerilor de proiect și factorilor de decizie in afaceri in a vizualiza proiecte și informații despre resurse în departamentul lor sau întreaga organizație.
5 versiuni, intre 1277 si 8013 RON.
Microsoft Project Server
Microsoft Project Server este o soluție flexibilă pentru managementul portofoliului de proiecte (PPM) și munca de zi cu zi. Membrii echipei, participanții la proiect, și factorii de decizie de afaceri pot începe, prioritizarea investițiilor portofoliului de proiecte și să livreze valoarea de business destinat practic de oriunde. Necesită SharePoint 2013, vândut separat.
12 versiuni, intre 464 si 45909 RON.
Microsoft Project Server 2013
Microsoft Project Server 2013 este o soluție flexibilă pentru managementul portofoliului de proiecte (PPM) și munca de zi cu zi. Membrii echipei, participanții la proiect, și factorii de decizie de afaceri pot începe, prioritizarea investițiilor portofoliului de proiecte și să livreze valoarea de business destinat practic de oriunde. Necesită SharePoint 2013, vândut separat.
6 versiuni, intre 909 si 30606 RON.
Microsoft Project 2016
Păstrați proiectele organizate. Păstrati proiectele organizate și pe drumul cel bun cu Project Standard 2016. Profita de caracteristici flexibile, care vă ajută să începeți și si sa fiti mai eficient și mai productiv. Creati cu ușurință rapoarte moderne pentru a măsura progresul și de a comunica detalii proiect eficient cu echipa și asociatii. Păstrați-proiectele dvs. pe drumul cel bun. Microsoft Project Professional 2016 vă ajută să planificați cu ușurință proiecte și sa colaborati cu alte persoane de aproape oriunde. Stati organizat și păstrati-va proiectele pe drumul cel bun cu singurul sistem de management de proiect creat pentru a lucra perfect cu alte aplicații Microsoft și servicii cloud. Project Professional 2016 poate fi utilizat ca produs independent sau poate fi conectat la un server. Project Professional 2016 include Project Server Client Access License (CAL).
10 versiuni, intre 2982 si 5457 RON.
Microsoft Project Lite
Proiect Lite permite membrilor echipei pentru a vizualiza fisele pontaj, de a introduce ore, adăuga sau elimina sarcini din fisele de pontaj și de le transforma în fise pontaj. Cu Project Lite, membrii echipei pot raporta progresul de sarcini, adăuga noi sarcini, atribuirea lor la sarcini deja existente, și atribuirea sarcinilor la altcineva în echipă.
Pret: 374 RON
Microsoft Project Online
Microsoft Project Online - solutie Cloud-based - Ca parte integrantă a Office 365, solutia cloud-based Microsoft Office, Project Online furnizează aproape toate funcțiile de proiect și de administrare a portofoliului prin intermediul browser-ului. Această nouă soluție cloud-based ofera multe din aceleași caracteristici și beneficii ca si cel instalat local Project Server 2013.
2 versiuni, intre 1685 si 2962 RON.
Microsoft Visio 2016
Microsoft Visio Standard 2016 este o platformă de diagrame puternică, cu un set bogat de sabloane incorporate. Aceasta vă ajută să simplificati informații complexe prin diagrame simple si ușor de înțeles. Visio standard include sabloane pentru mediul de afaceri, diagrame de rețea de bază, grafice, scheme logice de bază, și diagrame generale multi-scop. Cu Microsoft Visio Professional 2016 creati cu usurinta diagrame avansate. Microsoft Visio Professional 2016 face mai ușor ca niciodată pentru persoane fizice si echipe de a crea și partaja diagrame profesionale, versatile, care simplifică informații complexe. Acesta include toate funcționalitățile din Visio Standard 2016 precum și forme actualizate, template-uri, și stiluri; suport îmbunătățit pentru colaborarea în echipă, inclusiv capacitatea de mai mulți oameni care să lucreze pe o singură diagramă, în același timp; și capacitatea de a lega diagrame datelor.
10 versiuni, intre 1319 si 3032 RON.
Microsoft Visio Pro for Office 365
Visio Pro for Office 365 - lucreaza cu echipa ta pentru a crea diagrame avansate si versatile cu subscriptie Visio. Microsoft Visio Pro pentru Office 365, disponibil sub forma de abonament prin intermediul Microsoft Office 365, include aceleași capacități ca și Visio Professional 2016. În plus, aceasta permite fiecărui utilizator să instaleze Visio pentru până la cinci PC-uri care rulează Windows 10, Windows 8 sau Windows 7. Se instalează în mod automat cele mai recente actualizări (atât funcții cat și de securitate) pe durata abonamentului.
Pret: 670 RON
Microsoft Yammer
Lumea se misca rapid. Misca-te mai repede cu Yammer. Yammer este o rețea socială privată care ajută angajații să colaboreze în departamente, locații și aplicații de afaceri.
Pret: 169 RON
Microsoft Lync for Mac
Funcționalitate integrată pentru mesagerie instant, prezență, conferințe și voce.
6 versiuni, intre 102 si 285 RON.
Microsoft SharePoint Online
SharePoint Online oferă caracteristicile puternice ale SharePoint, fără costurile asociate cu administrarea infrastructurii pe cont propriu. Opțiunile de management flexibile asigura că încă mai păstrează controlul de care aveți nevoie pentru a îndeplini cerințele de conformitate a organizației dvs. Puteți achiziționa SharePoint în sistem Cloud ca o oferta de sine stătătoare sau ca parte a unei suite Office 365, unde puteti obține de asemenea si acces la Exchange, Skype for Business, clienții Office, și aplicații web.
2 versiuni, intre 277 si 424 RON.
Microsoft SharePoint Server
Microsoft Office SharePoint Server este un server de productivitate de afaceri care aduce managementul informatiei si accesul, colaborarea și procesele conduse de oameni în mediul familiar în care oamenii fac munca lor in fiecare zi. Microsoft SharePoint face mai ușor pentru oameni să poata lucra împreună. Oamenii dvs. pot configura site-uri Web pentru a partaja informații cu alte persoane, sa gestioneze documente de la început până la sfârșit, și să publice rapoarte pentru a ii ajuta pe toti in a lua decizii mai bune.
20 versiuni, intre 238 si 55093 RON.
Microsoft SharePoint Server 2013
Microsoft Office SharePoint Server 2013 este un server de productivitate de afaceri care aduce managementul informatiei si accesul, colaborarea și procesele conduse de oameni în mediul familiar în care oamenii fac munca lor in fiecare zi. Microsoft SharePoint face mai ușor pentru oameni să poata lucra împreună. Oamenii dvs. pot configura site-uri Web pentru a partaja informații cu alte persoane, sa gestioneze documente de la început până la sfârșit, și să publice rapoarte pentru a ii ajuta pe toti in a lua decizii mai bune.
10 versiuni, intre 456 si 36728 RON.
Microsoft Exchange Online
Microsoft Exchange Online oferă avantajele unui serviciu de e-mail cloud-based cu capacitățile robuste ale unei implementari server local Exchange. Clienții dvs. primesc un volum însemnat de corespondență în căsuța electronică cu acces de oriunde la datele lor între PC-uri, web, și dispozitive mobile. Lucrați mai inteligent, oriunde, cu e-mail găzduit pentru afaceri.
3 versiuni, intre 72 si 424 RON.
Microsoft Exchange Server
Microsoft Exchange Server este serverul de e-mail cu groupware integrat, ce face mai ușoară comunicarea. Acesta combină poșta electronică, programarea de grup, formulare electronice, precum și aplicații groupware pe o singură platformă pe care o puteți gestiona cu un program de administrare centralizată. Aceasta este calea cea mai sigură de a trimite e-mail-uri și aplicații de acces groupware prin Internet sau orice altă rețea.
24 versiuni, intre 119 si 32828 RON.
Microsoft Exchange Server 2010
Microsoft Exchange Server 2010 va permite sa atingeti noi niveluri de fiabilitate si performanta, prin caracteristici ce simplifica administrarea dvs., ajuta la protejarea comunicarilor dvs., si incanta utilizatorii dvs. prin indeplinirea cerintelor acestora pentru o mai mare mobilitate. Microsoft Exchange, piatra de temelie a Microsoft solutie de comunicatii unificate, a fost mult timp alegerea organizatiilor, pentru a permite colaborare si productivitate in randul utilizatorilor sai. Cea mai recenta versiune de Exchange va poate ajuta sa obtineti rezultate mai bune in afaceri in timp ce exista controlul costurilor de implementare, administrare, si de conformitate. Exchange ofera cea mai larga gama de optiuni de implementare, protectie integrata impotriva scurgerilor de informatii, si capabilitati avansate de conformitate, care se combina pentru a forma cea mai buna solutie de mesagerie si colaborare disponibila.
3 versiuni, intre 2235 si 6678 RON.
Microsoft Exchange Server 2016
Exchange 2016 vă ajută să obțineți mai mult de făcut. Mai rapid, mai rafinat, precum și cu o căutare completa și un inbox îmbunătățit, puteți găsi rapid ceea ce aveti nevoie. Având aceste capacități suplimentare la îndemână înseamnă că, pana si căsuța poștală isi extinde stilul de rămâne curat și ușor de gestionat. Exchange oferă de asemenea, instrumente de colaborare care se potrivesc modului în care lucrați, plus o experiență pe orice dispozitiv.
12 versiuni, intre 238 si 21885 RON.
Microsoft Exchange Online Archiving for Exchange Server
Exchange Online Archiving oferă utilizatorilor capabilități de arhivare avansate cu funcția de arhivă a cutiei poștale. O cutie poștală de arhivă este o cutie poștală specializată care apare de-a lungul directoarele de cutie poștală primare ale utilizatorilor în Outlook sau Outlook Web App. Utilizatorii pot accesa arhiva în același mod în care își pot accesa cutiile poștale primare. In plus, ei pot căuta în arhivele lor cât și cutiile poștale primare. Rezolva arhivarea, conformitatea, reglementarea, și provocările eDiscovery.
2 versiuni la 173 RON.
Microsoft Office Audit and Control Management Server
Microsoft Audit and Control Management Server automatizeaza controlul intern asupra foilor de calcul business-critical și bazelor de date Access printr-o monitorizare și raportare a schimbărilor la nivel de sistem. Audit and Control Management Server automatizeaza cheile de control, inclusiv următoarele: auditarea nivelului celulă, controlul versiunii, controlul schimbării, securitatea, integritatea datelor, separarea sarcinilor, și raportarea.
4 versiuni, intre 8998 si 27546 RON.
Microsoft Office Audit and Control Management Server 2013
Microsoft Office Audit and Control Management (ACM) Server 2013 este un software pentru server de control de revizuire pentru monitorizarea și gestionarea schimbarilor aduse foilor de calcul Excel si bazelor de date Access. Audit and Control Management Server automatizeaza cheile de control, inclusiv următoarele: auditarea nivelului celulă, controlul versiunii, controlul schimbării, securitatea, integritatea datelor, separarea sarcinilor, și raportarea.
2 versiuni, intre 17997 si 18364 RON.
ABBYY Screenshot Reader
Creati propriile „instantanee” din imagini si texte din documente deschise, meniuri de fisiere, pagini web, prezentari sau fisiere PDF cu doar cateva clic-uri. ABBYY Screenshot Reader creaza copii ale imaginilor pe care le puteti decupa si lipi de pe clipbord-ul dvs in Microsoft Word, Excel, PowerPoint sau fisiere grafice. Puteti utiliza ScreenShot Reader pentru a selecta si copia fragmente de text din imagini, fisiere flash, PDF-uri si alte fisiere bazate pe imagini, si convertiti-le intr-un text adevarat pe care il puteti edita sau insera in alt document.
Pret: 47 RON
Ovation
Imbunatatiti prezentarile dvs PowerPoint. Ovation transforma slide-uri PowerPoint plictisitoare in experiente vizuale uimitoare in cateva secunde. Teme senzationale numite PowerLooks adauga miscare subtila, text de inalta rezolutie, si tranzitii dinamice in stilul celor TV, slide-urilor PowerPoint simple. Ovation de asemenea ofera instrumente de prezentare incorporate care va ajuta sa livrati un mesaj superior.
Epuizat
FileMaker Pro 11
Program necesar gestionarii bazelor de date pentru Windows, Mac si web. FileMaker Pro este un program pentru baze de date puternice si usor de utilizat care va ajuta pe dvs si pe echipa dvs sa finalizati orice activitate mai rapid. Milioane de oameni din afaceri, din guverne si educatie, utilizeaza FileMaker Pro sa gestioneze cu usurinta toate informatiile lor de pe Windows, Mac si web.
3 versiuni, intre 1404 si 2348 RON.
FileMaker Pro 11 Advanced
Instrumente avansate de dezvoltare si personalizare. FileMaker Pro 11 Advanced inlcude toate caracteristicile lui FileMaker Pro 11 plus o suita de instrumente avansate de dezvoltare si personalizare. Daca proiectati baza de date pentru dvs sau pentru un grup si doriti sa construiti aplicatii pentru baza de date mai flexibile si mai puternice, atunci FileMaker Pro 11 Advanced este pentru dvs.
3 versiuni, intre 2011 si 3359 RON.
FileMaker Server 11
Obtineti acces fiabil, de inalta performanta la datele dvs esentiale. Gazduiti in siguranta grupuri de utilizatori FileMaker Pro pe o retea sau pe web adaugand FileMaker Server 11 (achizitionarea separata a FileMaker Pro este necesara). Este un program pentru servere rapid, fiabil, usor de utilizat pentru gestionarea bazelor de date FileMaker Pro. Sau alegeti FileMaker Server 11 Advanced pentru capacitati Instant Web Publishing, suport ODBC/JDBC sau conectati si mai multe grupuri de utilizatori FileMaker Pro.
3 versiuni, intre 4033 si 6729 RON.
FileMaker Server 11 Advanced
Maximizati capacitatile de partajare a bazei dvs de date. FileMaker Server 11 Advanced include toate caracteristicile din FileMaker Server 11 si mai multe optiuni de partajare si conectivitate. Adaugati FileMaker Server 11 Advanced la FileMaker Pro si maximizati capacitatile de partajare a bazei dvs de date (achizitionarea separata a lui FileMaker Pro este necesara).
3 versiuni, intre 11515 si 19200 RON.
Microsoft OneNote 2010
Microsoft OneNote 2010 este o agenda digitala care furnizeaza un singur loc unde puteti aduna toate notele si informatiile dvs., cu beneficii adaugate ale capacitatilor de cautare puternice pentru a gasi ceea ce cautati cu rapiditate, plus agende partajate usor de utilizat, astfel incat sa puteti gestiona supraincarcarea cu informatii si sa lucrati impreuna cu altii mai eficient. Spre deosebire de sistemele bazate pe hartie, programe de procesare de text, sisteme de e-mail, sau alte programe de productivitate, OneNote ofera flexibilitatea de a aduna si organiza text, imagini, scrisul digital, inregistrari audio si video, si multe altele.
Epuizat
SmartDraw Visual Processor
SmartDraw este Primul Procesor Visual din Lume. Precum procesorul de cuvinte face posibil pentru toata lumea sa creeze formate de documentatii scrise, procesorul vizual face posibil pentru toata lumea sa creeze prezentari vizuale de calitate la fel de usor. Inainte de procesorul vizual, imaginile trebuiau sa fie create manual cu programe complexe de grafica. Chiar si pentru experti, producerea unei imagini precum o diagrama, consuma timp iar rezultatele erau adesea nu de buna calitate. SmartDraw automatizeaza crearea de imagini la un nivel la care toata lumea o poate face, si obtineti rezultate uimitoare in cateva minute.
9 versiuni, intre 259 si 101865 RON.
Microsoft Works
Microsoft Works are inclusa compatibilitatea cu documente Microsoft Office, inclusiv ablititatea, fata a fi limitata, ca Word Processor sa deschida documente Microsoft Word si de asemenea abilitatea Spreadsheet de a deschide foi de calcul realizate in Microsoft Excel.
Epuizat
Adobe InCopy CS5.5
Programul Adobe InCopy CS5.5 este o solutie profesionala de scriere si editare care integreaza strans cu programul Adobe InDesign CS5.5 pentru a permite un flux de lucru colaborativ eficient intre echipele de design si editorial.
Epuizat

Producatori Office

MicrosoftAdobeCorelABBYYFileMakerSmartDraw
software

Categorii software