Office

Aveti intrebari legate de licentierea produselor prezentate? Contactati-ne la 0724.730.011 sau, prin email, la buysoftware@buysoftware.ro.
Aceste pachete mai sunt cunoscute si sub denumirea Office Productivity Software (Software pentru productivitate la birou), Business Application Suites (serii de aplicatii pentru afaceri) and Businessware (software pentru afaceri).

Preturi Office

Microsoft Office 2010
Microsoft Office este un pachet pentru birou oferit de Microsoft pentru sistemele de operare Microsoft Windows si Apple Mac OS X. Pe langa aplicatiile de baza, include servere asociate si servicii pentru web.
12 versiuni, intre 428 si 2719 RON.
Microsoft Office 2007
Microsoft Office este un pachet pentru birou oferit de Microsoft pentru sistemele de operare Microsoft Windows si Apple Mac OS X. Pe langa aplicatiile de baza, include servere asociate si servicii pentru web.
Epuizat
Microsoft Office MAC
Microsoft lanseaza Office for Mac 2011. Noua suită permite creșterea performanței și reduce timpul de lansare al aplicațiilor
4 versiuni, intre 486 si 1457 RON.
Corel WordPerfect Office X5
Corel WordPerfect Office X5 este suita esentiala pentru birou pentru procesarea cuvintelor, tabele, prezentari sau email.
Epuizat
Corel Ventura 10
Ventura Publisher a fost primul pachet de publicare pentru desktop realizat pentru computere IBM PC compatibile care aveau sistemul de operare DOS.
Epuizat
Adobe Acrobat 10
Ce este Acrobat? Software-ul Adobe ® Acrobat ® X vă ajută să creaţi comunicatii PDF de mare impact, colaboreaza mai uşor, şi raţionalizeaza comentarii. Descoperiţi o modalitate inteligentă de a lucra
13 versiuni, intre 982 si 7281 RON.
ABBYY FineReader 10 Home Edition
ABBYY® FineReader 10 Home Edition se bazează pe tehnologiile de recunoaştere ABBYY şi se adresează utilizatorilor individuali. Produsul se adresează celui mai vast public posibil, în special clienţilor care au nevoie de o soluţie simplă, însă cu un nivel înalt de acurateţe pentru recunoaşterea diferitelor texte tipărite.
Epuizat
ABBYY FineReader 10 Corporate Edition
ABBYY® FineReader 10 Corporate Edition este un program OCR inteligent, proiectat special pentru medii de lucru în reţea şi grupuri de lucru, care asigură companiilor mărirea productivităţii din punct de vedere al procesării şi reutilizării documentelor şi textelor, imprimate pe hârtie sau în imagini.
Epuizat
ABBYY FineReader 10 Professional Edition
ABBYY® FineReader 10 Professional Edition este un program OCR inteligent care le permite profesioniştilor mărirea productivităţii în lucrul cu documente şi texte imprimate pe hârtie sau în imagini.
Epuizat
ABBYY FineReader Express Edition for Mac
ABBYY FineReader Express Edition pentru Mac este o aplicaţie OCR (Recunoaşterea Optică a Caracterelor) multilingvă, de mare acurateţe şi uşor de utilizat, proiectată special pentru utilizatorii de computere Macintosh. Bazat pe tehnologiile inteligente ABBYY de recunoaştere a documentelor, FineReader Express pentru Mac transformă cu rapiditate orice pagină scanată, fişier PDF şi imagine realizată cu ajutorul camerei digitale în formate editabile şi în care se pot efectua căutări, păstrând în acelaşi timp intacte paginaţia şi formatarea originală.
2 versiuni, intre 298 si 326 RON.
ABBYY PDF Transformer 3.0
ABBYY PDF Transformer 3.0 este solutia ideala pentru oricine care lucreaza cu fisiere PDF. Acest instrument intuitiv, versatil, multilingvistic va permite sa convertiti orice tip de fisier PDF in formate editabile cu formatul si layout-ul original retinut. Puteti de asemenea crea PDF-uri direct din aplicatii Microsoft Office cu un singur clic, combinati mai multe fisiere din diferite surse intr-un singur PDF si ajustati PDF-uri in functie de nevoile dvs – redactati informatii sensibile, adaugati stampile si stampile de retinere, transformati fisierele dvs in documente PDF ce pot fi cautate si protejate, sau transformati-le in formate PDF/A.
13 versiuni, intre 185 si 1432 RON.
ABBYY Screenshot Reader
Creati propriile „instantanee” din imagini si texte din documente deschise, meniuri de fisiere, pagini web, prezentari sau fisiere PDF cu doar cateva clic-uri. ABBYY Screenshot Reader creaza copii ale imaginilor pe care le puteti decupa si lipi de pe clipbord-ul dvs in Microsoft Word, Excel, PowerPoint sau fisiere grafice. Puteti utiliza ScreenShot Reader pentru a selecta si copia fragmente de text din imagini, fisiere flash, PDF-uri si alte fisiere bazate pe imagini, si convertiti-le intr-un text adevarat pe care il puteti edita sau insera in alt document.
Pret: 47 RON
Adobe eLearning Suite
Dezvoltati continut profesional eLearning cu un singur set de instrumente integrate. Adobe eLearning Suite 2 este un pachet complet de instrumente pentru crearea de cursuri profesionale eLearning de la un capat la altul. Accelerati dezvoltarea cu ajutorul capacitatilor inteligente de agregare ale lui Adobe Captivate 5, noi caracteristici dublu sens, functionalitati cu valoare adaugata si activitati imbunatatite de colaborare.
6 versiuni, intre 2202 si 10925 RON.
Adobe RoboHelp Office 9
Adobe RoboHelp 9 este o solutie usor de utilizat pentru comunicatorii tehnici pentru creare, colaborare, personalizare si optimizare a continutului pentru sisteme de ajutor, politici si proceduri, si baze de cunostinte, pentru publicare pe mai multe canale si dispozitive
3 versiuni, intre 2512 si 6067 RON.
Ovation
Imbunatatiti prezentarile dvs PowerPoint. Ovation transforma slide-uri PowerPoint plictisitoare in experiente vizuale uimitoare in cateva secunde. Teme senzationale numite PowerLooks adauga miscare subtila, text de inalta rezolutie, si tranzitii dinamice in stilul celor TV, slide-urilor PowerPoint simple. Ovation de asemenea ofera instrumente de prezentare incorporate care va ajuta sa livrati un mesaj superior.
Pret: 548 RON
Apple iLife 11
Faceti upgrade la iLife '11 si veti face mai multe cu fotografiile, filmele si muzica dvs decat ati crezut vreodata ca ar putea fi posibil. In iPhoto, puteti naviga, edita si impartasi fotografiile dvs cu noi vizualizari full-screen. Transformati filmele de acasa in trailere epice de filme in iMovie. Si GarageBand va ofera tot ce aveti nevoie pentru a face cantece cu sunet grozav – inclusiv instrumente pentru a pastra cantecele dvs in ritmuri perfecte si lectii de chitara si pian. Instalati iLife Family Pack pentru pana la 5 computere Mac din casa dvs.
2 versiuni, intre 225 si 363 RON.
Apple iWork 09
iWork, suita de productivitate de la Apple, este cea mai usoara cale de a crea documente cu aspect placut, tabele si prezentari. Scrisul si asezarea in pagina sunt usoare utilizand "Pages". "Numbers" va ofera solutii simple de a intelege datele dvs. Noile animatii, tranzitii si efecte in "Keynote" vor tine audienta dvs captivata. Iar iWork este compatibil cu Microsoft Office, facand partajarea lucrarilor dvs si mai usoara. Instalati iWork Family Pack pentru pana la 5 computere Mac din casa dvs.
2 versiuni, intre 363 si 455 RON.
Apple Mac Box Set
Mac Box Set este un upgrade a programului Apple de pe Mac-ul dvs - totul intr-o singura cutie: § Mac OS X v10.6 Snow Leopard, cea mai noua versiune a celui mai puternic sistem de operare din lume § iLife’11, oferind noile iPhoto, iMove si GarageBand § iWork, suita de productivitate a lui Apple pentru acasa si birou incluzand Pages, Numbers si Keynote § Instalati Mac Box Set Family Pack pentru pana la 5 computere Mac din casa dvs.
2 versiuni, intre 592 si 822 RON.
Adobe InCopy CS5.5
Programul Adobe InCopy CS5.5 este o solutie profesionala de scriere si editare care integreaza strans cu programul Adobe InDesign CS5.5 pentru a permite un flux de lucru colaborativ eficient intre echipele de design si editorial.
Epuizat
Bento 4 by FileMaker
Faceti cunostinta cu Bento. Organizati contacte, urmariti proiecte, planificati evenimente si multe altele - pe Mac, iPhone si iPad. Bento 4 pentru Mac este cel mai nou produs a celei mai populare baze de date personale pentru Mac, iPhone si iPad! Incepeti in cateva secunde – Bento pentru Mac include 35 de template-uri incorporate care sunt gata de utilizare la locul de munca, acasa, scoala si in comunitatea dvs.
2 versiuni, intre 258 si 528 RON.
FileMaker Pro 11
Program necesar gestionarii bazelor de date pentru Windows, Mac si web. FileMaker Pro este un program pentru baze de date puternice si usor de utilizat care va ajuta pe dvs si pe echipa dvs sa finalizati orice activitate mai rapid. Milioane de oameni din afaceri, din guverne si educatie, utilizeaza FileMaker Pro sa gestioneze cu usurinta toate informatiile lor de pe Windows, Mac si web.
3 versiuni, intre 1404 si 2348 RON.
FileMaker Pro 11 Advanced
Instrumente avansate de dezvoltare si personalizare. FileMaker Pro 11 Advanced inlcude toate caracteristicile lui FileMaker Pro 11 plus o suita de instrumente avansate de dezvoltare si personalizare. Daca proiectati baza de date pentru dvs sau pentru un grup si doriti sa construiti aplicatii pentru baza de date mai flexibile si mai puternice, atunci FileMaker Pro 11 Advanced este pentru dvs.
3 versiuni, intre 2011 si 3359 RON.
FileMaker Server 11
Obtineti acces fiabil, de inalta performanta la datele dvs esentiale. Gazduiti in siguranta grupuri de utilizatori FileMaker Pro pe o retea sau pe web adaugand FileMaker Server 11 (achizitionarea separata a FileMaker Pro este necesara). Este un program pentru servere rapid, fiabil, usor de utilizat pentru gestionarea bazelor de date FileMaker Pro. Sau alegeti FileMaker Server 11 Advanced pentru capacitati Instant Web Publishing, suport ODBC/JDBC sau conectati si mai multe grupuri de utilizatori FileMaker Pro.
3 versiuni, intre 4033 si 6729 RON.
FileMaker Server 11 Advanced
Maximizati capacitatile de partajare a bazei dvs de date. FileMaker Server 11 Advanced include toate caracteristicile din FileMaker Server 11 si mai multe optiuni de partajare si conectivitate. Adaugati FileMaker Server 11 Advanced la FileMaker Pro si maximizati capacitatile de partajare a bazei dvs de date (achizitionarea separata a lui FileMaker Pro este necesara).
3 versiuni, intre 11515 si 19200 RON.
Microsoft Access 2010
Microsoft Access 2010 este vorba despre simplitate, cu sabloane gata a fi prezentate, si instrumente puternice ce sunt relevante pentru ca datele dvs. sa evolueze. Access 2010 va imputerniceste pentru a realiza cele mai multe din informatiile dvs., chiar daca nu sunteti un expert in baze de date. Si, prin intermediul bazelor de date Web nou adaugate, Access amplifica puterea datelor dvs., ceea ce face mai usor de a urmari, a raporta, si partaja cu alţii. Datele dvs. nu vor fi niciodata mai departe decat cel mai apropiat browser Web.
2 versiuni la 707 RON.
Microsoft Excel 2010
Microsoft Excel 2010 face posibila analiza, gestionarea si partajarea informatiilor, in moduri multiple decat oricand inainte, ajutandu-va sa luati decizii inteligente. Noi instrumente de analiza si vizualizare va ajuta sa urmariti si sa evidentiati tendintele importante de date. Accesati cu usurinta datele dvs. importante, din mers, de pe orice browser Web sau smartphone. Puteti chiar sa incarcati fisierele pe Web si sa lucrati simultan cu alte persoane online. Fie ca realizati rapoarte financiare sau de gestionare a cheltuielilor de personal, Excel 2010 va ofera flexibilitate si eficienta pentru realizarea obiectivelor.
4 versiuni, intre 441 si 707 RON.
Microsoft Exchange Server 2010
Microsoft Exchange Server 2010 va permite sa atingeti noi niveluri de fiabilitate si performanta, prin caracteristici ce simplifica administrarea dvs., ajuta la protejarea comunicarilor dvs., si incanta utilizatorii dvs. prin indeplinirea cerintelor acestora pentru o mai mare mobilitate. Microsoft Exchange, piatra de temelie a Microsoft solutie de comunicatii unificate, a fost mult timp alegerea organizatiilor, pentru a permite colaborare si productivitate in randul utilizatorilor sai. Cea mai recenta versiune de Exchange va poate ajuta sa obtineti rezultate mai bune in afaceri in timp ce exista controlul costurilor de implementare, administrare, si de conformitate. Exchange ofera cea mai larga gama de optiuni de implementare, protectie integrata impotriva scurgerilor de informatii, si capabilitati avansate de conformitate, care se combina pentru a forma cea mai buna solutie de mesagerie si colaborare disponibila.
3 versiuni, intre 2448 si 7303 RON.
Microsoft Infopath 2010
Microsoft InfoPath 2010 este un instrument de creare formulare si colectare a datelor care ajuta organizatiile sa simplifice procesele de afaceri. InfoPath 2010 este proiectat atat pentru utilizatorii avansati cat si dezvoltatorii de afaceri, in functie de tipul solutiei pe baza de formulare ce o organizatie ar avea nevoie. Fara a scrie cod, utilizatorii avansati in afaceri pot utiliza InfoPath 2010, de la proiectarea formularelor electronice sofisticate pana la colectarea informatiilor, rapid si prin costuri reduse. Dezvoltatorii pot crea forme avansate pentru procesele de afaceri departamentale si intreprinderi, inclusiv aplicatii compozite si secvente de flux de lucru, cu InfoPath 2010, Microsoft SharePoint Server 2010, si SharePoint Designer 2010 - folosind cod putin sau deloc.
Pret: 1213 RON
Microsoft OneNote 2010
Microsoft OneNote 2010 este o agenda digitala care furnizeaza un singur loc unde puteti aduna toate notele si informatiile dvs., cu beneficii adaugate ale capacitatilor de cautare puternice pentru a gasi ceea ce cautati cu rapiditate, plus agende partajate usor de utilizat, astfel incat sa puteti gestiona supraincarcarea cu informatii si sa lucrati impreuna cu altii mai eficient. Spre deosebire de sistemele bazate pe hartie, programe de procesare de text, sisteme de e-mail, sau alte programe de productivitate, OneNote ofera flexibilitatea de a aduna si organiza text, imagini, scrisul digital, inregistrari audio si video, si multe altele.
4 versiuni, intre 256 si 404 RON.
Microsoft Outlook 2010
Microsoft Outlook 2010 ofera instrumente premium business si gestionare e-mail personal la peste 500 milioane de utilizatori Microsoft Office la nivel mondial. Odata cu lansarea Outlook 2010, veti obtine un set bogat de experiente pentru a va satisface nevoile de comunicare la locul de munca, acasa, si scoala. De la un aspect reproiectat la organizarea avansata de e-mail, cautare, comunicare si caracteristici de retele sociale, Outlook 2010 va ofera o experienta de clasa mondiala pentru a ramane productiv si in legatura cu retelele dvs. personale si de afaceri.
2 versiuni la 707 RON.
Microsoft PowerPoint 2010
Creati, gestionati, si colaborati cu alte persoane. PowerPoint 2010 introduce cateva instrumente fantastice noi pe care le puteti utiliza pentru a crea in mod eficient, sa gestionati si sa colaboratu cu altii pe propriile prezentari. PowerPoint 2010 este o aplicatie vizuala si grafica, utilizata in principal pentru crearea de prezentari. Cu PowerPoint, puteti crea, vizualiza, si prezenta sabloane combinate cu text, forme, imagini, grafice, animatie, clipuri video, audio, si multe altele.
4 versiuni, intre 441 si 707 RON.
Microsoft Project 2010
Microsoft ® Project 2010 este un software de gestionare a proiectului, care da managerilor de proiect un mod nou si mai usor de a gestiona o gama larga de proiecte si programe. Cu actualizari semnificative si imbunatatiri vizuale, acest software pentru gestionarea de proiect ofera mai mult cu gestionarea resurselor si instrumentele de colaborare in echipa utilizand Microsoft® SharePoint® Foundation 2010 pentru a completa cu succes toate tipurile de proiecte. Si, folosind Project 2010, dvs. si organizatia dvs. poate realiza rezultatele proiectului unificate si de gestionare a portofoliului, prin adaugarea Microsoft Project Server 2010.
2 versiuni, intre 3233 si 5455 RON.
Microsoft Publisher 2010
Microsoft Publisher 2010 va ajuta sa creati, sa personalizati si sa partajati o gama larga de publicatii profesionale de calitate si materiale de marketing cu usurinta. Cu Publisher 2010, aveti posibilitatea sa comunicati cu usurinta mesajul intr-o varietate de tipuri de publicatii, economisind timp si bani. Fie ca va creati brosuri, buletine informative, carti postale, felicitari, notificari prin e-mail, puteti livra rezultate de inalta calitate fara a avea o experienta de design grafic. Faceti treaba chiar de prima data cu Publisher 2010.
2 versiuni la 708 RON.
Microsoft SharePoint Workspace 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010, noul nume pentru Microsoft Office Groove, extinde limitele de colaborare prin care sa permita rapiditate, oricand, oriunde accesul la site-urile echipei Microsoft SharePoint. Sincronizarea SharePoint Server 2010 cu biblioteci de documente SharePoint Workspace astfel incat sa puteti accesa, vizualiza si edita fisiere oricand si de oriunde de pe computerul dvs. Cum ar fi liste de discuţii, sarcini, si listele personalizate, ce sunt suportate de asemenea. Puteti chiar sa sincronizati liste Business Connectivity Services astfel incat sa accesati sistemele dvs. SharePoint Workspace 2010 introduce intr-un mod cu totul nou de a lucra cu site-urile echipei SharePoint.
2 versiuni la 788 RON.
Microsoft Visio 2010
Visio 2010 este o aplicatie grafica si desen care va ajuta in a vizualiza, explora, si de a comunica informatie complexa. Cu Visio, puteti transforma text complicat si tabele ce sunt greu de inteles, in diagrame Visio ce comunica informatii dintr-o privire. Visio prevede forme moderne si template-uri pentru nevoile unui set divers de diagrame, inclusiv IT, management, modelarea proceselor, constructii si arhitectura, design UI, managementul resurselor umane, management de proiect, si multe altele.
3 versiuni, intre 1381 si 5418 RON.
Microsoft Word 2010
Microsoft Word 2010 ofera caracteristici imbunatatite pentru a crea documente de calitate profesionala, modalitati usoare de a lucra impreuna cu oameni, si aproape oriunde cu acces la fisierele dvs. Proiectat pentru a va oferi cele mai bune instrumente de formatare document, Word 2010, de asemenea, va ajuta sa organizati si sa scrieti documente mai eficient, sa puteti capta cele mai bune idei ori de cate ori si oriunde ar aparea.
4 versiuni, intre 441 si 707 RON.
SmartDraw Visual Processor
SmartDraw este Primul Procesor Visual din Lume. Precum procesorul de cuvinte face posibil pentru toata lumea sa creeze formate de documentatii scrise, procesorul vizual face posibil pentru toata lumea sa creeze prezentari vizuale de calitate la fel de usor. Inainte de procesorul vizual, imaginile trebuiau sa fie create manual cu programe complexe de grafica. Chiar si pentru experti, producerea unei imagini precum o diagrama, consuma timp iar rezultatele erau adesea nu de buna calitate. SmartDraw automatizeaza crearea de imagini la un nivel la care toata lumea o poate face, si obtineti rezultate uimitoare in cateva minute.
9 versiuni, intre 228 si 89895 RON.
WordPerfect Office X3
WordPerfect Office este o suita de programe pentru birou. Din anul 2006, cea mai recenta versiune este WordPerfect Office X3 (reprezentand a 13-a versiune realizata), editie care este disponibila in mai multe variante, printre care Standard, Professional, Home si Student and Teacher Edition.
Epuizat
ABBYY FineReader 9.0
ABBYY FineReader 9.0 este o aplicatie profesionista destinata conversiei fisierelor PDF, a imaginilor scanate si a celor provenind de la camerele digitale, în documente editabile.
Epuizat
Adobe Acrobat 9
Noua versiune Acrobat supporta encriptare pe 256 biti; control imbunatatir asupra formularelor; convertirea paginilor web in documente PDF
Epuizat
Adobe Acrobat 8
Software-ul Adobe® Acrobat® 8 Professional software permite profesionistilor in afaceri sa creeze, sa combine si sa controleze documentele Adobe PDF mult mai usor, sa le distribuie intr-un mod mult mai sigur, realizand o colaborare mai buna cu mediul de afaceri si o colectare a datelor mai performanta.
Epuizat
Microsoft Works
Microsoft Works are inclusa compatibilitatea cu documente Microsoft Office, inclusiv ablititatea, fata a fi limitata, ca Word Processor sa deschida documente Microsoft Word si de asemenea abilitatea Spreadsheet de a deschide foi de calcul realizate in Microsoft Excel.
Epuizat
Apple iWork '08
Procesor de texte, program de creeat prezentari uimitoare si mai nou foi de calcul. O adevarata minune a muncii, care nu implica totusi prea multa munca pentru folosire.
Epuizat
Apple iLife '08
Descoperiti noi modalitati de a va bucura de fotografii, de a crea filme, muzica, site-uri web si multe altele.
Epuizat
ABBYY PDF Transformer 2.0
ABBYY PDF Transformer 2.0 Proeste o aplicatie usor de folosit, si totusi foarte puternica, conceputa pentru a spori productivitatea muncii la birou.
Epuizat
ABBYY FineReader 11 Corporate
ABBYY FineReader 11 Corporate Edition este o aplicatie software OCR pentru lucrul colaborativ in reteaua companiei. Creaza fisiere editabile si carti digitale din materiale scanate, fisiere PDF si fotografii digitale. Viteza si precizia imbunatatita sporesc capacitatile de recunoastere si conversie - in 189 de limbi, in orice combinatie - eliminand rescrierea si reformatarea documentelor. Instrumente de imbunatatire a productivitatii pentru mediile corporative, cum ar fi SharePoint®, ajuta ABBYY FineReader 11 Corporate Edition sa devina o aplicatie esentiala pentru afacerea dvs.
24 versiuni, intre 309 si 1404 RON.
ABBYY FineReader 11 Professional
ABBYY FineReader 11 Professional Edition este un software OCR pentru conversia de materiale scanate, fisiere PDF si fotografii digitale in formate editabile. Recunoasterea de neegalat si capabilitatile de conversie elimina practic rescrierea si reformatarea documentelor - oferind rezultate rapide pentru 189 limbi, in orice combinatie. Interfata inteligenta si simpla va ghideaza prin procesul OCR - aceasta permitandu-va sa rezolvati mai multe sarcini cu mai putini pasi. In plus, imbunatatirile aduse editarii de imagini ofera rezultate OCR mai bune din imaginile capturate cu o camera foto digitala.
5 versiuni, intre 433 si 618 RON.
 

Producatori Office

MicrosoftAdobeAppleCorelABBYYFileMakerSmartDraw
software

Categorii software